ØRF Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 KLAGER OG KOMMENTARER

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Johan Allerslev Lund
Ø.R.F Tilhænger
Ø.R.F Tilhænger
Johan Allerslev Lund


Antal indlæg : 193
Age : 32
Localisation : Hvor end er mest belejligt.
Registration date : 27/08/06

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyMan Okt 16, 2006 10:10 pm

Ja okay nu går jeg lige på klingen. Jeg er efterhånden blevet træt af at hører på alskens klager over regler og ligende ude i det virkelige liv, så nu kommer det alt så på forum. Alt hvad der bliver skrevet her VIL BLIVE LÆST OG VURDERET AF BESTYRELSEN.
Hvis du har en klage eller en komentar så gør følgende:
1: Gennemtænk din klage/kommentar. Begrund den. Vær seriøs.
2: Skriv den.
3: Inden du sender vil vi bede dig gøre en sidste ting: Læs teksten igennem og overvej følgende: Er den seriøs? Er det overhovdet et problem? osv.
Hvis du gør som jeg lige har nævnt vil vi hellere end gerne tage det op til næste bestyrelsesmøde. (Hvilket vi har en gang i månedet) Blot skal i huske på at at alt vi sender ud i vores rollespil fra bestyrelsen side af er blevet gennemtænkt og diskuteret ud fra alle tænkelige niveauer, da vores bestyrelse strækker sig langt i såvel, alder, erfaring, og personligheder. Forøvrigt bliver alle reglerne også praktisk testet af os, inden vi propper dem i spillet. Med forhåbninger om en masse POSITIV kritik -Johan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyOns Okt 18, 2006 2:13 am

og husk at hvis i ikke har læst regler og eller vejledning så gør det før i spørger
Tilbage til toppen Go down
Søren S
Medlem
Medlem
Søren S


Antal indlæg : 82
Age : 31
Localisation : spread out through the battlefield
Registration date : 19/06/08

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyFre Mar 27, 2009 11:16 am

Fed Trailer!
Tilbage til toppen Go down
Stefan L.
Ny til kommer
Ny til kommer
Stefan L.


Antal indlæg : 25
Localisation : Esbjerg
Registration date : 02/09/09

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyFre Okt 30, 2009 12:48 pm

Spørgsmål:

Hvad er det der sker siden hoved siden bliver ved med at gå ned ? er ikke sur over det, blot en smule forvirret.
og ellers vil jeg høre om der er mulighed for at der kan komme en alternetiv side at se billeder og trailer, samt regler på, i tilfældet af at siden går ned igen.

Så frem jeg har overset noget et sted, vil jeg på forhånd undskylde for min uhøflighed at spørge, men har ikke kunne finde det.

Kommentar:

Vil først have lov at sige, at jeg syntes i gør et godt stykke arbejde for at gøre så mange tilfredse som det er muligt. jeg syntes jeres spil er fint balanceret.

Jeg føler kun at magien Frygt muligvis bør forbedres en smule, da de fleste spille efterhånden har en vilje på 4 eller der over. Syntes bare det ku være rart hvis det bare fik et hak op i krav: vilje 5. for at modstå. ( Basis Menneske Kriger er har vilje 4. )
Ellers håber jeg det ændre sig med det nye system.

Og så er der Mængden af skade i forhold til Lp. Vil ikke klage over den, før jeg har hørt jeres argument for hvorfor den til tider er så høj, at en trold eller en ork kan One hitte et menneske (Trold bruger basis trolde våben. Ork Bruger basis våben, banner samt trolde buff) og mennesker two hitte en ork eller en trold ( Spyd, med banner og formation ).

Ønsker ikke at lyde som et tudefjæs, men ønsker nærmer svar, så jeg ikke skal tænke mere over det.
(skal nok lade være med at diskutere det yderlige hvis i modsiger mig, for ønsker ikke vi bliver uvenner)
Tilbage til toppen Go down
Dennis Mejsedal
Admin
Dennis Mejsedal


Antal indlæg : 327
Age : 39
Localisation : Tarm
Registration date : 18/08/06

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyFre Okt 30, 2009 1:41 pm

jammen dog, tja hjemmesiden er gået ned igen, og det tager jeg på mig for jeg har glemt at opdatere med Dk-hostmaster, men er igang med problemet, men siden går altid ned i efterårs perioden, træls jep, men sådan er livet.

med hensyn til regelsæt, så vil jeg lige informere om at meget af det du taler om blev der talt om til connet, men vil gerne sige det igen. alle race så et livs boost, så de har mere i liv, (Det er lettere end at sætte skaden ned på alt), alle formler bliver gennemgået, og bliver opdateret så de passe lidt bedere ind der hvor de skal være. så der vil blive gjort nogt ved frygt. og jo et menneske kan godt Onehitte en ork og for den sags skyld en trold, ved at der er andre end mig der har gjort det, selv om at de fra tid til anden ikke spille på den skade de har fået.men der komme nogel rettelser i regelsættet om kring dette, så giv det lidt tid Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.oelgodrollespil.dk
Stefan L.
Ny til kommer
Ny til kommer
Stefan L.


Antal indlæg : 25
Localisation : Esbjerg
Registration date : 02/09/09

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyFre Okt 30, 2009 5:16 pm

Jamen jeg takker Smile Så vil jeg glæde mig til den er oppe igen Very Happy

Er glad for at høre de ting jeg overhørte / ikke hørte efter. xD
er ked af det, men om ikke andet kan jeg nu læse det, hvis jeg Igen glemmer det xD

så undskyld ulejligheden Smile
Tilbage til toppen Go down
Joey
Ny til kommer
Ny til kommer



Antal indlæg : 1
Age : 37
Registration date : 16/06/10

KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER EmptyTors Aug 05, 2010 4:53 pm

Først vil jeg sige at jeg er utrolig glad for at spille i Ølgod Rollespilsforening. I de ca 10-11 år (minus en lille periode), jeg har spillet har jeg ikke været en del af noget så hyggeligt, crazy og generelt sjovt, som denne forening.

Dernæst vil jeg sige tak til alle for et godt sommerscenarie anno 2010
Very Happy thumps up til alle og især sortelverne, for at lade mig spille i deres gruppe..
Men nu kommer jeg til spørgsmål(ene):

1. er det muligt for mig at blive medlem af Terak Va'rak tråden, da jeg jo er åndemanerlærling/åndemaner nummer to i gruppen ?

2. Hvor er billederne fra sommerscenariet og hvis ikke, hvornår bliver de oploadet ?


Terak Va'rak klanens åndemanerlærling,

Vadush aka. Joey
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





KLAGER OG KOMMENTARER Empty
IndlægEmne: Sv: KLAGER OG KOMMENTARER   KLAGER OG KOMMENTARER Empty

Tilbage til toppen Go down
 
KLAGER OG KOMMENTARER
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ØRF Forum :: Ølgod Rollespil-
Gå til: